Haziran 3, 2020

Teyzem ve ben 2 ( bu sefer fotolu)

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Teyzem ve ben 2 ( bu sefer fotolu)
Evet arkadaşlar teyzemle olan hikayenin ilk partını anlatmiştim. Gerçekten böyle bir şey yaşanacağini aklimdan geçirmemiştim bile. Her neyse teyzemle ilişkiye girdikten sonra 3.5 sene görüşemedik. Gerek benim sınavimin 1 sene uzamasi gerek uniye yerleşmem gerekse yazın çalişmam. Antalyada üniversite hayatim güzel gidiyordu. 1 tane sevgilim vardı 1.5 sene içinde benimle sadece 1 kere sevişti. Ondada korkuyodu. Ben hep teyzemin o videolarina bakip 31 çekmekten bıktım usandım 2. Sınıfın yazında istanbulda geri döndüm. Babamin yaninda çalişacaktim. Annem teyzemin buraya geleceğini ve güzel bi haberinin olduğunu söyledi. Tam hatirlamiyorum ama 4 5 gün sonra teyzem geldi. Akşam yemeginde bombayi patlattı. EVLENIYORUM dedi. Ben şok oldum. Gerçekten teyzemi kıskanacağim aklimin ucundan geçmiyordu. Zaten geldiginden beri sadece merhaba demişti bana. Bizim ev büyuk ayni odada kalmiyorduk bu sefer. Ama onu yalniz bulup konuşmalıydim. 1 2 gün sadece okul nasil filan öyle sohbet ettik. Pazar günü annem ve babam markete gidiceklerini bir şey isteyip istemedigimizi sordu. Bu bi firsattı. Annemle babam kapiyi kapattigi gibi teyzemin yattiği odaya girdim. Telefonda mesajlaşiyordu. Yanina oturdum ve yanağinı öptüm. Bakalim ne diyecek diye. Bana baktı. Bak bana geçenlerde yaşanan şey. Bunu unut. Ben evleniyorum. Zaten duzenli bir cinsel hayatımız var eşimle dedi. Ben anlamiyordum öpmeye başladim elliyordum ama beni itiyordu. En son dayanamayıp kalktı biraz yüksek sesle konuşmaya basladi. Bak bana annenle babana bana sulandigini mi anlatayım illa? Dedi. Ben şok oldum bunu yapamazdi kıi. Ona benimle sikişenin kendisi olduğunu bastira bastıra soyledim. Bunu kanitlayamayacagimi ama bana sulandiğini soyledigimde ona inanacaklarini zırvaladı. Bendd tamam öyle olsun dedim. Odama gittim sinirden köpurüyordum. Bi daha onunla sevişmek icin her şeyi yapabilirdim. Sonraki günlerde normal devam ettik. Bir gün annemle ikisi alışveriş illegal bahis yapmaya gittiler. O gün ablam gelecekti. Ikisi dısari çikinca teyzemin odasina girdim iç camasirlarini çikardim. Agzıma soktum kirli donunu deli gibi 31 çekiyordumki. Bir mesaj sesi geldi. Bu teyzsmin telefonuydu. Şifresi aynı oldugunu düşunerek girdim. Hala ayniydi. Sevgilisi mesaj atmışti. Sanirim kavga ediyorlardı. Mesajlarda yukari doğru çiktim. Teyzeme yarraginin resmini atmiş eleman. Teyzemde ona kullanmasını bil önce yazmiş. Şok oldum. Adam teyzeme zevk veremiyor diye heycanlanmiştim. Adamin resmine baktigimda zengin oldugunu anladim. Teyzem ilerde parasi olmasi için onunla evlencek diye düşundüm. Gizli resimlrrinr girdim sadecd kendi çiplak fotolari vardi hemen kendime attim resimleri sonra kapattım telefonunu. 31 devam ettim. Deli gibi boşaldım. Akşam yemeginde ablamda gelmişti. Teyzemle ikisi gizli gizli konuşmayi çok severdi. Ablam benimle ayni odada kalacaktı. Aklima onu getirdim ama bunu yapamazdim imkansizdi. Nedense ensest olunca çok değişiyordum. Her neyse ablamla teyzem aksam konuşmaya daldılar benim odada. Bende onlarin ne konuştugunu duymaliydım. Hemen telefonumda ses kaydini açip şarja koymak için odaya girdim. Ablam başka prizmi yok dana dedi bana. Bende burasi benim odam ablacigim diip çiktim. Simdi konuşadursunlar onlar bende bi banyo yaptim. Çiktim odaya gittim ablam yatmaya hazirlaniyordu. Bende teleofnumu cikardim muzkk dinliycem dedim. Oda tamam pijama giyicem arkanı don dedi. Zaten giyinecdk bi yeri yoktu her oda doluydu. Bende arkami döndüm ve yastigin altina telefonu saklayip videoya aldim ablami. Bunu yaptigim için utaniyorum ama abazalık işte. Sonra taktim kulakligi dinlemeye koyuldum. Ablam teyzeme eniştenin maarifetlerini sordu. Teyzem zengin oldugunu 2 tane tekstil atolyesi var dedi. Ablam gulerek onu deil yatakta nasil diye sordu. Teyzem ayıp kiz dedi gülerek. Ablam hadiiii diye tutturdu. Sanki enişte iyi sikse siktirecek illegal bahis siteleri kendini. Teyzem eh işte diye cevap verdi. Buna sevinmişim. Ablama senin okulda neler var bakiyım diye sordu. Ablam ali diye bi seviglisi oldugunu ama ellemekten ileri gitmediklerini soyledi. Şimdi evin dolu olduğunu anca banyoda mastrubasyon yapabildiigini soyledi. Aman allahim ablama bak sen deddim içimden. Sonra gelecekleri ilgili boş yaptilar ikisi. Yana baktım ablam gozumde guzelleşmisti ama onu sikmeyecegim tabi. Sabah erken kalktim ablam üzerundekileri acmiş iyice domalmiş bide öyle tatliydiki fotoğrafini cektim. Kendimi zor tuttum. Ilerde ablamin banyosuna kamera koyacaktim ama onuda sonra anlatirim. Şimdi teyzemi mutfakta yalniz yakaladim. Yanina gidip eniştemin onu sikemedigini idda ettim. Salaklaşma git ne bok yiyosan ye beni bırak dedi.bu gece odana gelip sana gercek seksi gosterecegim dedim. Bak bunu yaparsan annenle baabna söylerim dedi. Bende soylersen söyle bende her şeyi soylerim ister inansilar ister inanmasinlar diye ısrar ettim. Teyzem gel söyle dedi. Bak bana ben istemiyormuyum sanıyorsun? Kaç gündur ayni evde ilk sikiştigim herifle kaliyorum. Enişten gerçekten çok kotü. Dedi bana. Bende istiyorsan neden dirrtiorsun dedim. Gece bizim evdejilerin nasil uyuduguny bilmiyormusun depremi bile duymazlar dedim. Bir şey diyecekti ama kalktim masasan. Kesin konuşmuştum bu gece odasina gidicektim. Akşam yemeğinden sonra herkes televizyon izlerken o odasindaydi. Gidip bi teyzeme bakiyim dedim bende. Gittim eniştemle konuşuyordu. Bende onu hafiften ellemeye başladim. Ses çikaramazdi. O memelere bir daha dokundugumda delirdim gene. 3.5 senedir bunu duşluyordum. Elimi taytına indirdim donunu araladim bana gozleribi açmiş yapma diye bakiyordu kafasini salliyordu. Bende içeri girdim ve parmaimi soktum. Sesinde kobuşurken bu incelme oldu. Hoşuna gitmişti. Ben faza uzatmadim gece gelecegimin ve onu uçuracagimin meaajini vermiştim canlı bahis siteleri artık. Heycandan kudurdum gece yarisi gelene kadar. Bir yandan ablamin taytı bir yandan teyzemin o sulu amcigi beni deli etmişti. Yataga yattik ablam hemen uyudu ben annemle babaminda uyumasuni bekledim. 1 saat sonra tuvalrtr gidiyor gibi kalktim ablam uyanmamişti bile. Gittim teyzemin odasina. Uyumamişti bana bakip bak yapamayiz diye gozlerini doldurdu. Ben de istiyorsun sende diye direttim. Yanija oturdum onu sakinleştirmeli sonrada dudağina yapişmaliydim. Bak teyze enişte denilecek herifle para için evlendigini ben biliyorum. Hadi bu gece mutlu bitsin dedim. Aglamayi durdurdu bana prezervatifimin olup olmadigini sordu. Sanki önceden prezervatiflemi siktim dedim. Bana olmaz dedi. Bende ona götten girebilecegimi söyledim. Bana bunun olmayacagini. Dinen haram oldugunu söyledi. Sanki normal sikişsek helal oluyorduda. Kendisi kapalıydi dindar gibi gözukuyordu. Ben bu gece boşalmadan bursan gitmem dedim. Sikimi çikardim görünce bi güldü. Eliyle tutup agzina aldi. Bende onun amini okşamaya koyuldum. 5 dakka sakso çekti bende bi boşalma yok. Bırak dedim. Tuttum gözune bakıp bana güven dedim. Güvenini kazanmiştim. Kalk dedim domalttim onu sikimi götüne hizaladım. Bi dokundurdum birden zıpladi. Ilk sokuşlarin acittigunu internetten okumuştum. Soktum içeri kollarimi tutup simsiki sıktı. Ses cikarmiyordu bu iyidi. Gotu islanmişti nedense. Arti iyice girip cikiyordu. Alt taraftan amiyla oynuyordu ben analdan böyle zevk alacagimi düşunmuyordum. 10 dakika sonra boşaldım sonra bana zevke gelmedini amını yalamami istedi. Bende yalamaya giriştim o erik tadı hala yerindeydi. Kılları hafiften uzamiş burnhma batiyordu. Çok sessiz inliyordu. Sonra kafami kaldirdi git odana artik dedi bacaklafi titriyordu. Hoşmuydu diye sorum. Yaptin gene yapacagini dedi. Sanki kendisi istememiş gibi :). Sonra odaya gittim teyzemin gotündeki spermleri boşaltmaya banyoya kaltigini duydum. Çok rahat uyumuştum o gece . Sabah gene ablamin o yatişina sikim kalktı bu sefer memeleride ortadaydı resmen. Artık abamla geçen hikayemi bidahakine anlairim ama ablamin çektigim fotolarini ve teyzemin öncekilerle birlikte butün fotolarini koyuyorum.

(TEYZEM)(ABLAM.)

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

illegal bahis canlı bahis siteleri casino siteleri canlı bahis kaçak bahis bahis siteleri porno izle sakarya escort sakarya escort webmaster forum yalova escort balıkesir escort bartın escort batman escort bayraklı escort bilecik escort bodrum escort bolu escort bornova escort buca escort burdur escort escort izmir adapazarı travesti bursa escort görükle escort bursa escort